Εμπειρία, οργάνωση & συνέπεια!

H ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΗ έχοντας την πείρα στον χώρο της εξυπηρέτησης κτιρίων, εμπορικών κέντρων, πολυκατοικιών την καθιστά Νο1 επιλογή σας και αποτελεί εγγύηση για την άψογη λειτουργία του κτιρίου σας.

Ο εξωτερικός διαχειριστής της ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΗΣ είναι έτοιμος να αντιμετωπίσει ανά πάσα στιγμή, οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιαστεί στην πολυκατοικία. Ένα έμπειρο επιτελείο συνεργατών, σας απαλλάσσει από τα κουραστικά και ανεπιθύμητα προβλήματα της διαχείρισης.

Αυτές είναι οι υπηρεσίες μας στον τομέα της διαχείρισης κτιρίων:

  • Έκδοση κοινόχρηστων και διανομή πόρτα-πόρτα [δυνατότητα αποστολής σε ηλεκτρονική μορφή (e-mail)].
  • Είσπραξη κοινοχρήστων λογαριασμών σε τακτά χρονικά διαστήματα και συγκεκριμένες ημερομηνίες και ώρες, κατόπιν σχετικής ανακοίνωσης μας, ή τηλεφωνικής επικοινωνίας (ραντεβού, τραπεζική κατάθεση, POS).
  • Δυνατότητα παρακολούθησης οφειλών και εξόφλησης αυτών, κατόπιν λήψης της εφαρμογής της εταιρίας μας “Exipiretiki” μέσω google play ή app store.
  • Πραγματοποίηση ηλεκτρονικής πληρωμής μέσω του website μας “www.exipiretiki.gr”, από το κινητό, τον Η/Υ ή το tablet σας, σε ασφαλές περιβάλλον πληρωμών.
  • Παρακολούθηση και πληρωμή των συντηρητών του κτιρίου (ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ, ΣΥΝΤΗΡΗΤΕΣ ANΕΛΚΥΣΤΗΡΑ, ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ,ΚΗΠΟΥΡΟΣ ΚΛΠ).
  • Συλλογή από το κτίριο σας και πληρωμή κοινοχρήστων λογαριασμών (ΔΕΗ,ΕΥΔΑΠ,ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ, ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΚΛΠ).
  • Παρακολούθηση στάθμης πετρελαίου και έγκαιρος προγραμματισμός παραγγελίας. Παραλαβή πετρελαίου εάν το κτίριο σας το επιθυμεί, σε διαφορετική περίπτωση απαραίτητη η παρουσία ιδιοκτήτη του κτιρίου ή σχετική ενημερωτική ανακοίνωση μας για την ημέρα και ώρα παράδοσης.
  • Καταγραφή θερμοωρών και κατανάλωσης πετρελαίου ή φυσικού αερίου σε κτίριο με αυτόνομη θέρμανση.
  • Έγκαιρος προγραμματισμός όλων των εργασιών του κτιρίου (απολύμανση, πετρέλαιο, συντήρηση καυστήρα, αναγόμωσης πυροσβεστήρων).
  • Επίβλεψη κοινόχρηστων χώρων.
  • Σύνταξη μηνιαίων οικονομικών καταστάσεων.
  • Σύνταξη Ετήσιας Συγκεντρωτικής Κατάστασης Δαπανών Ενοικιαστή –Ιδιοκτήτη για φορολογική χρήση
  • Παρακολούθηση αρχείων.
  • Παρακολούθηση και έκδοση εργόσημου – ΙΚΑ (σε περίπτωση που υπάρχει).
  • Παρακολούθηση αποθεματικού.
  • Σύνταξη κατάστασης φορολογίας εισοδήματος από ενοικιαζόμενο χώρο κτιρίου, σε περίπτωση που υπάρχει.
  • Δημιουργία προφίλ του κτιρίου στο “myθέρμανση” για αίτηση ένταξης στο επίδομα θέρμανσης.
  • Έκδοση ετήσιας κατάστασης για φορολογική χρήση.
  • Λογιστική υποστήριξη και κατεύθυνση προς το κτίριο σας από το ειδικευμένο τμήμα της εταιρίας μας.
  • Νoμική υποστήριξη και κατεύθυνση προς το κτίριο σας από το πλέον καταρτισμένο νομικό τμήμα της εταιρίας μας, για οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιαστεί.
Διαχείριση κτηρίων | Εξυπηρετική